Påbörjat och skrämmande

Nu va det länge sen jag uppdaterade här, Ligger hemma sjuk för tillfället har haft en riktig besvörlig förkylning och aldri släpper, Har redan smittat S för han gått hemma med mig i helgen. Men vad kan man göra. Var hemma från jobb idag och blir hemma i morgon också, för det går inte att få något gjort om man ska snyta sig och tvätta händerna var 5 minut och dessutom bli helt anfådd och känna svimmel av minsta ansträngning.
 
Men men vitaminer, te och massa vila är vad jag kan göra åt det just nu.
 
Utöver det så har jag faktiskt börjat med mitt körkort!!!!!

Åh vad jag är nervös och lycklig över det. hadde min första teorilektion i Torsdags och det gick som på räls, har 2 stycken teori denna veckan och på fredag ska jag till en bana med kärläraren och en annan tjej i min körklass. Vi ska få en hörlur och en bil var och så ska vi köra runt på denna bana som liknar en gocartbana och få kärringstopp och bli frustrerade. JO vi ska köra bil för första gången. Lite rädd, nervös är man allt men tror det kommer att gå bra.
 
det är planerat att vi ska skriva teori och köra upp den 24 April, här i danmark så får man inte övningsköra med civila som i sverige, och uppkörning sker med en polis. Min körlärare är barea 32 år gammal och hur rolig som helt. han får en att inte tänka på att det är läskigt och han förklarar all teori hur simpelt som helst. Samma körlärare som S hadde när han tog körkort.
kommer kosta min 11.500 danska KR sen är det ju inte säkert det är nog då får man köpa till extra körlektioner osv.
 
 
Kan iaf säga att det är lite utmanande på ett roligt sätt att ta körkort på danska, dessutom blir vi den första gruppen som får det nya snygga EU körkort som är blåvitt och inte rosa som dom flesta körkort är :)
 
men nog om detta nu. för nu ska jag slänga mig i soffan igen eftersom jag börjar bli lite yr av att sitta här.
Godnatt darlings!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback