Nyutbildad!!

Idag tog jag sista delen i min examen, och jag fik en 4a och en 10a, på svenska heter det G och VG. Jag är så jävla stolt! 
 
Jag kan nu kalla mig en näringsassistent!
 
 
 
 
Jag har inte bara klarat en yrkesutbildning, jag har gjort det på självlärd danska. Vilket gör mig extra stolt av mig själv.
 
Nu väntar det jobb fram till 28 Februari, sen ska jag på a-kassa, men vi får hoppas jag kan hitta ett jobb :)
 
På fredag har vi avslutning med buffé, med familj och lärplatser. Vi blir 70 personer i allt. Vi får våra diplom delat ut till oss, vi ska vara med i tidningen, och vi ska bara njuta av våran sista dag P skolan och klasskamrater.
ÅH vad jag ska njuta!
 
Nu ska jag njuta av resten av min kväll, och bara se på tv, i morgon är jag ledig och ska ut och shoppa!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback