Snart färdigt med examen

Det går långsamt nu, i hela förre veckan och upp till i tisdags så har jag suttit hemma och skrivit på projekt uppsatsen till examen, och på onsdag har vi den praktiska delen i köket. Skit nervös. Och nu på fredag nästa vecka håller vi avslutning på skolan. Sen är det tillbaka på jobbet fram till den 28 februari.

Sen ... Sen kan jag säga att jag är helt färdig med att vara lärling och jag kan stolt kalla mig näringsassistent!

Jag längtar massor av att få komma tillbaka till jobbet bara, saknar dom, plus att jag vet att dom har det skit stressigt utan mig dom här 10 veckorna jag vart på skolan.


Har inte skrivit här på ett tag men tänkte det kanske är dags igen, snart är det ju jul, och vi ska till Sverige och fira jul med min mamma och mormor, blir en liten jul med bara oss 4, med en liten visit hos min moster, och spana in kusinens nyinflyttade amerikanska pojkvän. Spännande!

Skriver bloggen från iPad, då jag fick tummen ur och installera blogg.se app. Så nu kan det bloggas on the go!

Nu blir det fasen til och se ett sista avsntt av Heartland sen ska jag sova. 

Godnatten!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback