Hösten kryper alt närmare

Jag kom nyss hem från stan, där jag vart hos fysioterapin och tränat lite. Jag tog bara på mig en stickad ponsho över min topp idag tänkte att det inte va så kallt.
Men vad jag fick ångra det. ruggigt och fuktigt utanför, höll på och förfrysa när jag gick från bilen och in på sjukhuset.
Jag märkar också mer och mer av det kalla vädret genom spontana förkylningar och i natt låg jag och frös hela natten. kanske är det snart dags att få in lite ved och börja elda i kaminen. (tror iofs att det fortfarande är lite varmt för det)
 

På sitt sätt saknar jag det ruggiga vädret lite, för det har vart extremt varmt här i sommar. och så saknar jag att shoppa halsdukar!. jo jag har en liten samling av dom, så många att förra året satte min man köpstopp på halsdukar.
Och kallare väder gör det dessutom mycket mer behagligt att gå i skogen med hundarna. Älskar det!
 
Nu ska jag bara njuta av resten av dagen (ev en liten powernap på soffan).
 
 
Bildkälla
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback