Jag har inte tid... jag spelar!

OK jag har gått och blivit lite smått besatt av WoW igen. Jag väntar med iver på nya expansion till den 13 November. Och är igång och lvlar upp AllianceRavencrest tillsammans med Sonni, Heinrich och Amalie. kommer bli riktigt nice :)
Jag lvlar också vidare på min Troll PriestTwisting Nether i min gamla guild från Daggerspine "The Addams Family" ÅH så jag har saknat denna hög av sexuellt frustrerade, vulgära och smått korkade människor ♥
Alla dessa diskutioner TAF har i guildchat tar mig tillbaka till gamla dagar i vanilla & BC. Jag raidade och va fortfarande med i guilden under lich king perioden , men sen migrerade jag av någon sjuk anledning bort från daggerspine till Aerie peak och blev alliance med alla mina gubbar. Det ångrar jag idag.
 
Så nu är man igång ock lvlar denna troll priest i hopp om att nå till lvl 90 innan 13 november :)
 
Jag har också städat mitt skrivbord till helgen. så kommer Heinrich och Amalie och ska ha ett litet LAN party, vi ska åka och hämta dom i Aalborg i morgon. så nu ser det så här ut.
 
Kommentarer
Postat av: Amalie Nelving

It is going to be awesome! :D can't wait! :D

2014-08-22 @ 10:03:36
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback