Jobb, kickstart och nyttig glass

Idag var första dagen på jobbet efter långa 12 dagar semester.
Fick ställa mig i kallavdelning och vara diktator över salladsbaren.

väl hemma var jag död. helt tömd på energi, och så skulle både jag och Donnie in till stan och skriva in oss på Fitness World, gratis registrerings avgift idag sparade 600kr så inte helt fel.
så nu är man helt pep, i morgon ska vi mötas där näe jag är ledig från jobbet, kommer bli hårt men tillfredsställande.

fick också denna smexy väska. inte helt fel, nu saknar bara en vattenflaska som inte läcker hehe.



väl hemma igen förberede jag tropisk fruktsås till min gröt till frukost så jag slipper väcka Sonni kl 5.30 om morgonen. och så passade jag på och göra chokladglass och tropisk glass av frysta bananer, vatten och agave och mixade i fettfattig kakao i en halva och tropisk frusen frukt i den andra. Dom ska start avnjutas.

nu blir det soffläge och muskelcreme till min onda rygg.

godnatt!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback