Så har man beställt

DÅ jag i går fick hem ett paket från Fitnessguru med One Whey smakprover så måste jag först säga att jag är obeskrivligt besviken, visst dom sakande massor. kanske perfekt till gröt och annat, men som shakes.... det kom nästa upp igen så sött smakade det.
Det va så extremt sött att jag börjar undra mig över alla fitnessguru-fanatiker, har dom några smaklökar?
Den enda jag skulle kunna tänka mig till gröt är coconut pistachio, så den smakade minst sött. Jag skulle inte behöva tillsätta stevia eller agave till min gröt någonsin igen :P
 
Men då jag görna vill ha en snabb shake efter träning och inte stå och göra gröt hela tiden så, valde jag att beställa Bodylab Whey 100 med smak av crispy cookie. som ska smaka lite cookie dough aktigt. hoppas den inte är likadan så blir jag tvungen till gröt recovery :P haha
 
 
Detta är tillvärkat i Danmark, så det är ren och skär Dansk kvalitet, har smakat lite på Sonni's 2 olika Weight Gainer med smak av Jordgubb och Vanilj. smakade betydligt böttre så jag hoppas min cookie smakar gott, min nästa smak att beställa hem som är poppis är Persika/Apelsin ska tydligen vara den bästa att blanda med vatten.
 
Har också sagt upp mitt medlemskap på fitnessworld nu, så kan träna fram till den 28e Februari, och så ska vi börja träna i det lite midre stället från min sista bloggpost. Då det aldrig är någon där så är det ganska chill att ta sin tid utan att man ska ge plats till kön bakom sig.
 
Nu ska man fan börja träna på allvar!
Hoppas på leverans nu på Fredag!
 
Nu ska vi värma upp soppan jag fick med från jobbet, och avnjuta en nyttig middag, och sen ta en liten tur till svärföräldrarna!
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback