Bodybutter och nya shorts

Jga har nyss lyckats trimma mina sasquash-ben och kan inte hitta min Aleo Vera gelé.
Jga hittade istället body butter från The Body Shop, som jag glömt jag hadde i skåpet.
Det visade sig att det är genialt mot razor burns, jag är ju en av dom "lyckliga" kvinnor som måste undgå vaxning, då jag är jätta överkänslig mot det och får irritation från helvetet av det, något min kosmolog inte sett på hennes 30 år i branchen! så jag och hyveln är bff's just nu.
 
 
jag ser fram emot sommaren något tokigt just nu.
Jag köpte mig ett par mysiga svarta stretch "jeans" shorts idag på Føtex för bara 99dkk.
Helt klart mina sommar favoriter. kanske får jag mig ett par till nästa månad. älskar att köpa billiga kläder på Bilka och Føtex. och för dom som inte känner till danska butiker så är det som att köpa kläder på Ica Maxi eller Coop forum.
 
Nu kommer snart min man hem , då blir det tacos och film!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback