Varmrökt lax är så jäkla gott!

Dagens middag
Bakad potatis med varmrökt laxröra med krasse
 
 
Detta var något av det bästa jag fått i magen på länge. jag älskar vamrrökt lax men här i Danmark är det väldigt dyrt. jag fick mig en varmrökt laxfilé för 26 dkk. medans jag fick varmrökt makrill för 17 dkk :)
 
Röran här är lätt, det är vårlök/salladslök, röd paprika och krasse som jag blandade med den varmrökta laxen.
Jag måste hitta billigare lax för detta vill jag ha mer av, om inte till bakad potatis så som tillbehör till annat.
 
Det var otroligt svårt att fota idag, då kattungarna hänger i allt och använder mig som en jävla klösbräda. det kommer bli lite skönt när dom finner nya hem om 3 veckor. till helgen ska vi ta fina bilder av dom och lägga upp annonsen.
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback