Dags att prova något nytt

Jag har varit väldigt frånvarande på bloggen på sista veckorna. men det øär som sagt pga World of warcraft. jag är  helt lost i det och det enda jag gör. Idag tar vi en dag borta från WoW så jag känner jag vil njuta lite och se lite tv och tänka på annat är att farma heroics :P
 
Jag har nyss kommit tillbaka efter nästan en vecka med halsfluss och feber och en djur förkylning. Känns sjukt nice att kunna svälja maten normalt och att det inte känna som man försöker svälja en jäkla igelkotte.
 
Idag var jag iväg till affären för att köpa lite saker till att baka med. och ramlade över denna lilla flaskan med hår olja. Den ska användas innan man duschar och har shampoo i håret. vilket jag tycket låter som det ska. dom oljor jag hittat innan skulle i håret efter duschen men när jag sen torkade mitt hår så gick det en halv dag så såg det ut som jag kletat ett paket margarin i håret. blev jätte fett ock åckligt. så¨nu ska jag prova den här och se om det vill hkälpa mitt hår att blir lite mer friskt och levande. jag badar ju i bassäng med klorin till träning en gång i veckan och har håret i en toffs på praktik. så mitt hår är alltid risigt och trist. Dags att prova någor nytt :D
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback