Jag har julpyntat

Nu var det ett par dagar sen jag fick upp lite julpynt. Jag började med mina stjärnor som står och hänger runt om i huset. Idag var jag inne i stan och köpa julklappar till 2 personer. Och jag skulle köpa ljus till adventsljusstaken.
Jag hittade batteri-ljus som kostade bara få kr mer än vnliga blockljus. jag tänkte det kanske ville vara smart att få dom med batterier. så riskerar man inte att somna ifrån några levande ljus eller att katten välter ljusen på bordet.
 
Så här blev det iaf i år :D
 
 
Jag hittade också ett billigt ris med LED-sling i som jag satte lite små koppar färgade kulor i och som sen fick stå på soffan :P (på kanten altså)
 
 

Jag har fått slått in Sonni's julklapp. som jag i morgon ska iväg till Heidi och lämna där, För Sonni kommer inte kunna låta bli att pilla på paketet och lista ut vad han ska få innan julafton. och då han jobbar kväll och kommer hem när jag gått och lagt mig och vaknar oftast medans jag är iväg på praktiken, så har han massor av tid att lista ut det. Men inte i år!
 
Nu ska jag mysa på soffan med hundarna och njuta av resten av min kväll.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback