Socker-junkie

Idag är en sådan där dag, så man inte orkar göra ett SKIT!
Jag sitter i mysbyxor och tshirt från i morses och håret är okammat, sådär att man nästan skäms att gå ut till brevlådan trots att man bor helt ute på vichan.
 
Är på dag nummer 3 av min intensiva period i dieten och jag har konstant huvudvärk från socker torkan och mindre portioner mat än vad man är van till. Energinivån ligger i botten, men jag försöker "njuta" av det så gott jag kan.
 
Jag tänder ljus och har mysstämning igenom hela huset för att få mig själv att må bättre. jag är på en "jag-ska-dricka-så-mycket-te-jag-bara-kan" omgång. det enda som smakar lite sött. Frukt te på hög nivå (självklart utan socker)
 
Detta med socker torka är sjukt trist för kroppen den första veckan innan skiten är ute ur systemet. skulle aldrig låtit mig själv hoppa tillbaka till socker-junkie.
 
Jag ska inte! Jag ska inte!
 
Dags att fortsätta min Netflix maraton och tycka synd om mig själv.
 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina detaljer ni har. ^^ Gillar ljusstakarna och burkarna. :)

Svar: Tack. det har vart mycket fram ock tillbaka vad som passar i hos oss :) men börjar falla på plats :D
Anna Blomqvist

2014-11-06 @ 20:50:21
URL: http://inredninghoshanna.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback