Vardagslyx

Idag har jag vart och tränat mitt knä. kändes hur bra som helst idag. dock lite öm nu när jag kom hem.
Väl hemma så bestämmer sig jag och Sonni för att vi ska unna oss lite Kylling & co idag :D
AHHH jag älskar Kylling & co, det som vi ska beställa idag är en ½ grillad kyckling, en bakpotatis & stor blanda själv sallad från sallads buffen! jag ser verkligen fram emot och så guffa på lite sundare takeout. Jag känner verkligen inte för att laga mat idag så det passar ju perfekt :D
 
SÅ man kan väl säga att det är en slags vardagslyx. det kommer nog bli en fantastisk kväll :D
 
Kommentarer
Postat av: Nelly

Så härligt med träning och vad gott med kyckling :3

Svar: Underbar start på dagen :D och en fantastisk avslutning :D
Anna Blomqvist

2014-11-07 @ 14:33:35
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback