Vi möblerar om

Vi är i full gång med att flytta ut från kontoret och in i tvrummet med datorerna. Vi kände det var dags för lite förändring. Varför undrar säkert några. jo det är så när man bor 2 personer i ett stort hus utan barn, att en sitter och spelar eller ser serier vid datorn och en annan sitter inne i tvrummet och kollar tv eller pysslar med något annat.
 
Vi tyckte till sist att vi inte såg varandra trots att vi var hemma samtidigt. så nu blir tvrummet lite mer socialt. vi kan pyssla vid matbordet, eller sitta vid datorerna ihop eller sitta i soffan och fortfarand ekunna prata med varandra och känna sig lite mer social.
 
Inne på kontoret har nu råttorna fått flytta in från köket. här har dom nu ett helt rum för sig själv där dom kan springa runt och leka. jag har min laptop här inne och så har vi gjort rummet till ett litet mysrum med soffa och bord. här kan jag se serier, läsa en bok eller annat medans jag är social med mina små råttor. och så är det mitt egna lilla krypin till när sambon har vänner äver som ska spela och hålla på.
 
det saknas en golvlampa med dimmer, samt en grön golvplanta. sen tror jag att jag är nöjd med migg rått- och mysrum. så här ser det ut just nu :)
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback