Dags att få spela lite!

Jag har nytt kommit hem från läkaren, hungrig och ont i magen. Ska snart gå igång med att laga dagens middag som blir vegetarisk thailänsk curry.
 
Efter maten är det tänkt jag ska föraöka komma i Flex eller LFR till SoO men min monk eller shaman. eller både och! Har gått ner djupt i WoW igen och kommer nog vara fast där ett tag framöver. Nu saknas bara en ny förlängar kabel till mitt headset så min mikrofon fungerar igen. så kansek man kan komma med guilden och raida lite.
 
Bjuder på en liten bild av mig från idag, Enjoy!
 
Kommentarer
Postat av: Elin Gåhlin

Gud va gott med thailändsk mat!

Svar: bästa maten! :D
Anna Blomqvist

2014-09-03 @ 18:11:19
URL: http://elingahlin.blogg.se/
Postat av: Susanna Maria J

Oh thailändsk curry lät inte dåligt :P

Svar: det kan jag lova är en favorit här hemma :D lättlagat också :D
Anna Blomqvist

2014-09-03 @ 18:24:32
URL: http://oslofru.com/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback