Det är bara en sån där dag

Ja vad ska man säga, idag är bara en sån där dag vi alla känner för väl. Dagen man låser dörren och ligger som en strandad val i soffan och glor på serier bara för det regnar konstant ute. Idga läste jag i danska Nordjyske att nu kommer snart sommaren! Maj har bara vart grå och trist med lite sol i mellan, men nu börjar jag på allvar vilja kunna gå i kjol och sandaler och åka ner till havet och njuta av havet utan att få köldskador av den iskalla vinden.
 
Den 4 Juni går jag ju på semester fram till min mammaledighet den 13 Juli så jag ska kunna njuta lite av sommarens alla stunder trots min gigantiska tjocka bebismage som bara är i vägen just nu hehe.
 
Nu blir det soffan till lite Game of Thrones! jag är nästan ikapp nu :D
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback