Gårdagens kvällsmys

Jag tog faktiskt lite bilder på mitt mys med alla djuren när jag va hemma själv igår. Jag satt och tittade på Van Helsing och va helt invaderad av kattungar och hunden låg brevid och snarkade på rygg i soffan.

Jag tog Tea på en kvällspromenad i mörkret. det va riktigt trevligt :)

 

 

Det va mörkt ochhelt dött ute här är även vårat vita lilla hus på hörnet när vi nästan var hemma igen :) våran ytterbelysning är lagom bländande :P

 

 

Väl hemma igen han jag inte mer än sätta mig så vart mitt knä invaderat av svarta Cimon & min gula skönhet Spike. Spike va skit nyfiken på kameran.

 

 

och här har vi skönheten själv... mig! helt osminkad med påsar under ögonen och onopprade ögonbryn och tovigt otvättat uppsatt hår med spike liggandes som en pälskrage vid halsen... roar!

den här bilden bjuder jag på haha!!

 

 

alla vardagsbilder är oftast tagna med sambons Sony cyber-shot DSC-W170

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback