Tvångssömn

Nu ska jag sova, är inte det minsta trött eftersom jag vaknade kl 15.00 idag både jag och sambon!! fy på oss.

i morgon ska jag till läkaren och ta cellprov på livmodern kl 14.30 lite läskigt och obekvämt då jag har en manlig läkare som ska upp och gräva i min heliga.

 

sen på kvällen ska jag iväg till FRØ för min första ridlektion på flera år. har bara ridigt hemma hos mamma på våra hästar där, skogsturer mest och när rocky & frallan levde red jag dom dressyr i paddocken. men läääänge sen jag hade en riktig ridlektion på ridskola, fan vad jag ser fram emot det. ska ta med mig kameran, be sambon ta lite bilder runt området åt mig medans jag rider (ja han ska vara med första gången aawwww gulligt) så nu är det bara att uppdatera mig lite på mitt danska hästspråk så jag förstår vad hon säger :D

 

Kommentarer
Postat av: Ackelina

Allt bra idag? :)

2010-08-16 @ 13:26:40
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback