13 December: Naai blir en stor tjej nu

Godmorgon alla små söta och goa.
Idag snoozade jag till 11.20 jag vet jag vet länge igen. men det va gott som fan.
Idag är det ju Lucia kom jag på och jag har inte bakat lussebullar, men jag har ju bara en liten mini bordsugn kan knappast få plats med en liten lasagne där knappast bakas det för fullt.

Idag är det WoW på shemat igen. Jag blev ju 85 med min Rogue i förrgår trotts att jag sa att jag skulle sova.
Så nu bestämde jag mig för att ta alla min cloth lvling gear och få lite fart på min Warlock Naai. hon hadde vart lvl 42 i snart 1½år så tyckte det va på tiden hon blev något annat :P



Nu ska jag äta lite frukost och sen börja lvla henne hon är just nu lvl 48 så hoppas på åtminstonde lvl 55 idag :P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback