23 December: Grattis lillasyster på födelsedagen

Idag fyller min undrbara lillasyster Lenita hela 17år. tiden går fort. Jag önskar henne en underbar dag och i morgon en underbar jul.



Själv sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan starta en ny.
Sen ska jag damsuga och tvätta golven och så ska jag plocka undan en massa här hemma.
Idag drog jag upp rullgardinerna för första gången på en vecka eller så. öppnade fönstren och vädrar ut. idag ska det bli julfint här hemma.

Det är för övrigt äckligt kallt ute idag solen skiner och det är någolunda vindstilla, men det är så där råkallt ute endå :P mysigt. Jag är iofs glad att jag bor i Nordjylland och inter i södra danmark där det just nu tillsammans med skåna är inblåsta i snöstorm :P haha fyfan.

I morgon är det jul, och var meningen jag skulle göra julköttbullar men jag har inte orkat ringa till mamma för receptet så jag ska göra 6 sorters ischoklad istället :P
det får duga

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback