28 December: Sömntutor

Sambon och jag vaknade skit sent idag kl 13.00. Jag vaknade av att katten satt på databordet presic brevid sängen och skrek på oss. lite känsla att hon sa "feed me hoomans!"

Juts nu gör jag den med uber frulle någonsin... lasagne xD haha Vi ville äte tidigt idag då vi ska ner och snacksa & spela spel hos svärföräldrarna ikväll och ha en liten hyggeaften :P
Det ska bli mysigt som bara den.

Idag står min lugg rakt ut också. hadde så jävla mycket hårsprat i den igår för att få den att va stilla medans jag klippte så jag måste ta mig en dusch och får ut allt ur håret kanske fintrimma medans håret är börtt om det är något som är jätte ojämt. mitt hår växer ju som ogräs iaf. nästa månad kommer jag inte kunna se något då luggen kommer vara ivägen :P

Ne nu sa ugnen PLING där ute i köket och utanför hörde jag sambons scooter komma så nu kommer även våran morgon-cola från affären hem.

Uppdaterar mer senare :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback