Dagen bara försvann

Oj då Dagen bara försvann. snart dags att laga mat för dagen och sen göra kväll.
Solen skiner för fullt med det är lite vind ute vilket gör att det ör en hemma kväll som gäller.
Sorry att jag inte har skrivit något här idag men har blivit en vana att inte sitta vid datorn. men det kommer det kommer.

Fick reda på att min lillabror Mikeal (23 år) kommer till mig & sambon i Juli nu och hälsar på oss. gud vad jag saknar lillebrorsan. har jag tur kanske andra lillebrodern Marco (18) kommer med han också. men det kan man inte förvänta sig.

 

Ikväll blir det potatisgratäng och tvmys. sambon står i garaget och fixar med sin systers dator och jag sitter och blir halvt som halvt attakerad av våran ena maine coon katt hon har lite humörsvängningar. hon kan från ingenstans börja fräsa och morra åt en och göra utfall mot våra fötter. men det ör endast dom dagarna svärmor har vart hör annars är hon skit snäll. vi ska sterilisera lilla Nikita i hopp om att det är någoit med hormoner och att svär mor luktar starkt om hankatt.

 

men men rabis vaccination av hunden också fixa pass och hela tjosan så vi kan ta med Tea till sverige  över Jul.

men men det va lite random info. nu ska jag laga mat och försöka hitta laddaren till kompaktkameran.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback