100% slappardag

Jag tittar på smallville för fulla muggar ska ta mig en skål med varm chokladkaka med vaniljgladd att mumsa på :)
Sitter även och deppar lite över dåligt väder, det regnar till och från och är grått mulet och tråkigt.
Jag vill ut och fota men det får väl vänta en vecka. när vi flyttat om 2 veckor kommer det bli bildbomber från dagarna så det är sommar och jag har nära til natur :) ska se om jag kan hitta mig billgit prisvärt macro objektiv till min lilla nikon. jag kör fortfarande med pissiga kitobjektivet. jag gillar det inte. ska även skaffa close-up filer, star-filter, och polaris-filter. det är ju nästan ett måste. speciellt closeup filterna då jag är en sucker för macro. RIKTIG macro men funkar inte så bra med kitobjektivet. som dessutom är väldigt mörkt.

men men nog om det n ska jag kan glass & kaka.

Kommentarer
Postat av: TESCHO - Web design, Photography & Doggies

Ja, verkligen! Ja du, i annat fall kanske foderbilen.se kan skicka det till danmark :)

2010-06-09 @ 00:02:52
URL: http://tescho.se/blogg
Postat av: TESCHO - Web design, Photography & Doggies

Svar: Jag är exakt likadan! Alla mygg vill äta upp mig Varsågod :)

2010-06-09 @ 00:12:51
URL: http://tescho.se/blogg
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback