Åh vad jobbigt att flyttpacka

Är så trött och i morgon flyttar vi. kommer kanske inte ha internet tills på måndag. ska se om vi kan låna mobila bredbandet av sambons bror.
men det ska bli så jävla underbart. Kan inte vänta.

Hus, Hav, Hamn, Trädgård, Grilla, Vänner & Kärlek.

här hemma är det dock flyttkaos just nu. sopsäckar med jackor & kläder och lådor med prydnadsaker. jag ska ta en dusch och den ska jag packa badrummet i ett haffs. dessutom är jag ingen gud på att packa. så här ser det ut just nu.



och så här såg det ut när jag flyttade från Söderköping till Stockholm


jag är verkligen kass på att packa. inte min starkaste sida direkt

I morgonbitti åker smabon och hyr en matt-tvätt "mashizzle" huset har ju heltäcknings mattor i alla rum utom lilla mellanköket & badrummet. så vi har ca 70kvm rum att rengöra och damsuga. och medans han gör det så ska jag packa och sortera saker i köket vi ska ha och saker vi ska packa undan.

det är bara köket kvar nu. och .. möblerna. men inte man kan göra så mycket åt. hoppas verkligen inte det kommer börja regna i morgon för våran trailer vi har till möblerna har inget tak! regnar det i mrogon blir vi kvar i lägenheten tills vi får fint väder.

men men Nu babblar jag en jävla massa. dags att ta hunden på en promenad och ta mig ett stort glas juice.
Kommentarer
Postat av: johanna

trevlig blogg :)

ha en fin dag!

2010-06-18 @ 08:44:21
URL: http://johannaedbergs.blogg.se/
Postat av: M

Jättefin blogg! :D

2010-06-18 @ 09:19:13
URL: http://sistern.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback