Äntligen lite lugn och ro

Nu har jag fått mig min efterlängtade dusch. känner mig sju8kt fräsh. sitter här i morgonrock nu och har värsta fotoångesten.
Känner jag vill ut nu nu NU och fota. men känns lite meningslöst. ska på fredag ev gå och köpa mig ett 4 pack (tror jag det var) med filter. UVfilter (har jag redan, Polarisationsfilter och closeupfilter +4 sen vet jag inte om det va mer eller om det igentligen va ett 3 pack. men men alla dessa kostar 299dkk.

ungefär så här "macro" kan jag komma med kit-objektivet utan closupfilter.



Tänkte att closeupfiltret kommer komma bra till hands åd jag är en macro nörd. har bara inte utrustning nog att komma så macro till. 18-55mm kit objektiv som sagt. Kanske med ett +4 filter kan jag få ut lite till av det innan jag har råd med ett macro objektiv. (och JA jag ska slänga pengar på ett macro objektiv, då det är det enda jag finner intressant att fota med min Nikon. för vardags bilder använder jag mig av min & sambons gemensamma Sony cybershot DSC-W170

Mycket lättare att ha med sig överallt, kan filma med den och den ger faktiskt jävligt bra bilder. älsar den kameran så himmla mycket. dock kan jag inte fota i RAW med cybershot men det har ingen dött av.

nu ska jag gotta mig lite innan sambon kommer hem.
Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

fin blogg, allt bra ? :D

2010-06-15 @ 22:15:28
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: EMELIE♥

fin blogg! är det macrofilter du har ? :D

2010-06-15 @ 22:18:33
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback