Så jävla rolig var jag

ok jag ska berätta något sorlgit nu. Nästan till gränsen till pinsamt.
men jag vaknade kl 10.00 och gick ut med hunden (sambon hom hem runt 04.30 och gick ut med ehnne so np np)
kom hem igen gav henne lite sen frukost och sen gicvk vi och l oss igen hos husse i sängen och toksomnade.
vi alla 3 vaknade igen kl 13.30(!!!) av att telefonen ringde. vi satte oss vid datorn och dona lite tog henne på promenader osv. sen kl 16.00 somnade jag igen i sambons knä framför datorn (vi sitter i en soffa framför databordet) och vaknade nyss igen. jag & sambon gick på promenad i solskenet och rastade Tea igen, och nu har hon käkat kvällsmat, medasn jag inte ens har käkat frukost. sambon är iväg och köper vårrullar. det blir snabb mat idag.

i morgon ska jag packa hela dagen. på fredag börjar ju vi flytta!

men men blir ett bildlöst och tråkigt inlägg det här. ska försöka uppdatera mer sen. verkar som jag kommer vara lite tyst under dagarna i bloggen tills jag flyttat kommer mest inlägg framåt kvällarna :) men tror ni överlever. jag menar jag har en folower på bloglovin. resten är vad jag kallar "resande besökare"
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback