färdig!

Ute ur duschen nu. fan hadde lite för mycket olivolja i min scrub ikväll. till ansiktet va det inte för overpowering, men till kroppen så blev det för oljigt. Tog mig efigheter och tog slut på varmvattnet ava tt stå och försöka tvätta av mesta av den ojliga känslan. till slt fick jag denna ljuva underbara extremrena och mjuka känslan. det är nog det bästa häxkok till scrub jag någonsin kommit på :P pressad citron och rosmarin luktar så jävla gott tillsammans också :D antar att man kan ta citronskal också om man vill få lite mer struktur i scrubben men det ska helt torkas innan då.

Nu ska jag göra en pizza i ugnen och efter det en kopp té och titta på tv :)

Bjuder på en bild från Randers Regnskov

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback