Ingen svensk jul

Ja det blir ingen svensk jul iår. pga att vi måste flytta för att spara pengar och hela kittet nu så har vi bestämt oss för att ställa in svensk julafton. Jag vet att mormor kommer bli jätteledsen för jag har lovat henne. vi har biljetter till sverige men vi har inte råd med bensin och mat osv som behövs det kostar alltid lite speciellt runt jul och nyår.

Jag saknar verkligen svensk jul men har man inte råd så har man inte helt enkelt. får skicka julkort iår igen. ska ta lite mer jul bilder i år så familjen kan se där hemma.

här är några bilder från våran senaste jul 2008


Julmat MUMS

 

Min mamma och mina kusiner Sofia & Sara


Mamma & Mormor kollar på kalle anka


Kvällsmys med levande ljus på den inglasade altanen


Kvällsmys med levande ljus på den inglasade altanen


SÅ här ser det ut när man går ut i trädgården och tittar in.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback