Mitt hår är nu lååångt

Åh jag har fått tillbaka mitt långa ronja rövardotter hår som Ida kallar det.
Dock är det med ljusbrund i verkligheten vet inte vad det är men webcammen lägger på 7 nyanser mörkare hår än vad jag har. funderar dock påa tt länga i en kall mörkbrun färg i håret :)

Plattade iaf håret ikväll så det ska bli lättare att reda ut i morgon :) och gud vad det har växt :D så stolt.
så många ggr jag frågat sambon om jag får klippa av mig mitt hår, då det driver mig till vansinne, men IKKE! dessutom tycker han att jag passar i dounut-bun.


Det enda jag inte gillar med mitt hår just nu är att det inte är jämnlångt. det är uppklippe sen en tidigare frisyr. så från mittbena och till topparna på det "kortaste/översta lagret hår så går det ner till hakan. och min "snelugg" är igentligen en raklugg kammad åt sidan då den är för lång :P

ps. ursäkta mina buskiga ögonbryn just nu, sparar ut som helt för tillfället för dom va hel olika så ska börja om och forma nya. ser dock ut som en grottmänniska just nu haha

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback