Ett tappert försök

Jag satt knappast vid datorn igår, orkade bara inte. Vi vaknade sent som fasen ... 16.00! så det blev itne mycket till att laga mat, så igår syndade vi med att betsälla mat på grillen.
Jag har nyss lagt in alla bilder från Randers Regnskog och har bara orkar redigerat EN bild haha :P min favorit. det va många bilder som inte ens blev fokus på. dom såg bra ut på lilla displayen men på datorn va det bara skräp. kommer nog posta ett par skräp också. men jag bjuder på denna ikväll.

 

Sambon är inte hemma,,,, som vanligt. men inte hos vänner denna gången, han åkte i eftemriddags runt 14.00 tiden till läkaren men tydligen kom han ca 100meter hemmifrån när avgassystemet trilla av och han bara fortsatte köra tills sina föräldrar, där han nu vart hela dagen och svetsat ihop sin bil igen.

 

Så de öbrjar bli mörkt och trist här i Amtoft igen. hadde hoppats på att tidningen skulle komma idag. För sambon och jag har bestämt oss för att flytta igen... ekonomin håller inte här ute ca 2000kr i månaden i vinter till värmen.. blir bara för mycket. så vi letar liten lägenhet med 3000dkk maxhyra... görna i Frøstrup.

 

Gjorde ett även ett tappert försök till att försonas med en jätte gammal tjejkompis (inga namn onödigt med sånt) men det gick åt helvete. Öppnade mig som en jävla bok men endå fick amn korta kalla svar tillbaka. Man blir ju lite ledsen, satt och tänkte tillbaka på tiden vi en gång hade, allt va underbart, sen hamna man på kant över något meningslöst. Ren slump att jag ens börade tänka på henne. Vissa saker antar jag att man får leva med. Och tragiskt nog så är allt gnabb med henne orsaken till vaför jag så sällan kan lite på andra tjejer utan att tro att dom ska hugga en i ryggen över varenda lilla grej. Skulle inte förvånamig om hon hnu hittar denna blogg och läser detta. men jag saknade henne, gjorde väl allt för att peka åt det hållet utan att säga det rakt ut men endå så va det kalla handen. vissa kan verkligen inte släppa småsaker.

Är iaf glad att jag har min Ida nu för tiden, utan henne skulle min lilla värld rasa, hon är min pelare.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback