Att skriva ett CV på danska

Var något av det svåraste jag gjort på länge, måste till och med be sonni kolla över det i morgon när han vaknar så jag inte har en massa pinsamma felstavningar. men FAN va nöjd jag är :)
Men det är värt det att ha ett snyggt upplagt CV med liten kort beskrivning om mig själv, ett par goda egenskaper, vart jag gjcik i skola och min enda erfarenhet och "arbete" vilket är fulltids praktik mellan 1998-2002 på resturang som resturangbiträde / kallskänka.

men som sagt rikitgt stolt är jag :) ska se om sambon kan ta en bild på mig mot vit bakgrund i morgon som jag kan krångla in på mitt cv.

utöver det så har jag faktiskt gjort detta i vårat nya "kontor", vi slängde äntligen ut den gammla heltäckningsmattan från 70-talet som katterna använde som offentlig toalett.
Vi va inne på Garant/tæppeland idag och köpte billigaste jävla matta vi hittade till detta lilla rum. och fan va fresht det blev direkt. bäddsoffan får dock stå i tvrummet brevid hörnsoffan, men jag bryr mig inte direkt :P mer sittplats till folk, och en katt & hund soffa.

'

Pratade även med mamma på telefonen idag, det va mysigt, saknar henne, hon berättade att vi trotts allt inte kan ha med hunden, eller ja hon sa inte direkt nej, men hon mena att finns det någon som kan passa hunden så vore det för det bästa, då hennes hundar bara dom är en handfull. Får se vad Sonni säger i morgon, se om vi kan finna en lösning.

nu ska jag kolla tv sen hoppa i säng och sova.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback