Blöta danmark

Idag väckte sambon mig nu 09.30 kåänns hur skönt som heslt att vara vaken nu. sambon gick och la sig va 17.30 igår och gick upp kl 08.00 lol! Han fick ÄNTLIGEN en tid hos läkaren som typ bestämmer om han får ut pengar på försökringen efter hasn dirtbike crash för snart 1½ år sen. han förlora sitt jobb på Tican av det och idag går sambon på smärtstillande för hans rygg. vi har gått och väntat och väntat på dennan läkartiden.

Idag ska vi ev till Aalborg och kämta crosstrainern älsklingen ska köpa till mig. jag menar 250ddk för en helt ok standard corsstrainer :D fynda fynda fynda. jag ville in en snabbis på Ikea och köpa doftljus också men får se beror på om vi har kärra eller om vi kan montera ner crosstrrainenr lite så den kan få plats i bilen. så här ser iaf vädret ut. ska regna som fan idag men jag ser allt lite blå himmel.

Men det ser sådär lagom trist ut ute idag blir nog att sitta hemma ikväll (som om vi orkar göra något någonsin) och titta på film eller serier. Idag ska jag iaf laga mat, igår käkade vi på donken. men nu ska jag ju börja dieten så vet inte ens vad jag ska börja laga!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, vad roligt det var att välja att läsa ditt inlägg på engelska! Vad bra du är på engelska darling ;)

2010-09-18 @ 18:11:30
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback