Som ni märker så...

..har jag en liten bloggtorka just nu. vet inte riktigt vart mitt driv till bloggen tog vägen. allt händer så fort. vi ska finna nytt hem till våra två små hankatter vi fick nu i sommras då våra äldre katter inte går ihop med dom. vi pratade om det ett tag och kom fram till att ev bara behålla Nikita (den lite galna katten) och finna nya hem till dom andra. Mamma siska får dock stanna tills efter nyår pga kattungarna. men det har vart lite jobbigt. 3 kattungar av 6 har nu dött. och orkar inte ens gå in på hur och varför just nu för jag är så ledsen över det men dom 3 som är kvar kämpar på. två har fått kleggiga ögon och vi har fått hem ögoncream från etrinören till dom nu och koksaltlösning att tvätta med. men dom har stor aptit och går upp i vikt ca 10-15g om dagen vilet för dom är mycket om man jämnför med innan.

Kom nyss hem från lite "terapi" (aka ridning på ridskolan) och idag gick Mr.Bean exemplariskt! förutom lite ryck i tyglarna, han slängde lite med huvet men allt annat gick kanon. red serpentiner och volter idag utan problem. jag red nästan hela lektionen i arbetstrav känndes som jag hadde mer kontroll på mina skänklar när jag gjorde det på mr.bean. MEN det kändes som mina tuttatr skulle trilla av. fyfan att rida arbetstrav på ponny :P hahaha helt galet mycket skumpande. idag fick jag äntligen han att gallopera. dock sket jag lite i formen och bara försöka hålla han i gallop på volten utan avbrott. känndes som det va bättre än att han ska gå i form. stolt över mig själv och svettades som en gris gjorde jag. har redan träningsvärk och har bara vart hemma 45 minuter haha.

men men dags att spela lite WoW sen ska jag göra lite kvällsgröt och titta på tv.

hoppas snart få tillbaka mitt bloggsinne.

Kommentarer
Postat av: Molly - MOLKAN.SE

Svar: Jag gillar dem starkt :) Jo, jag förstår att det är lite jobbigt att att läsa dem på Danska.



De har rea på cdon nu så jag fick de 4 böckerna ganska billigt :)

2010-09-23 @ 20:09:09
URL: http://molkan.se
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Har du gjort din heder, själv?

2010-09-26 @ 18:17:45
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Anna Munkhammar

Jag brukar också tappa lusten att skriva om mkt runt omkring strular. Hoppas det är på väg uppåt för dig nu

2010-10-01 @ 11:42:10
URL: http://munkhammar.tk
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback