Vi vet inte vem det kan vara nu

ja nu istter vi här med 6 kattungar än så länge kan vara en liten jävel kvar i magen som vill ut. så 7 st!! det är Siskas första gång med kattungar. plus att det gått 2 timmar och alla är ute i stortsätt. det gick fort.

vi har 3 st gula tigrerade en av sdom har mtcket vitt i ansiktet och kroppen.
och så har vi 3 stycken tre färgade med mycket svart en av dom kan gott vara bara svart & vit.

så vi kan inte direkt säga att det är grannens russian blue som är pappan eller ej. vi fick inga gråa kattungar.
men dom flesta verkar bli långhåriga som maine coon så kanske har vi tur att det finns en långhårig hankatt i byggden :P

det blir dock inga bilder nu för siska är helt täckt i slime och blod och sån snuskigt och kattungarna är blöta och geggiga. ska vänta med bilder tills dom torkat iaf oh vi hunnit göra Siska snygg igen och bytt underlägg i hennes låda :)

men jag är lycklig! så fian är dom ♥
Kommentarer
Postat av: sandra

sv; jag vill göra om hela designen men jag kan inte, behöver hjälp utav någon som är duktig, skulle du kunna kanske hjälpa mig ? :)

2010-09-03 @ 22:57:31
URL: http://ssandramikhail.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback