Jag bara glömmer bort

Jag bara glömmer bort bloggen. önskar verkligen jätte mycket ibland att blogg.se kan skaffa sig en android app eller liknande. för jag orkar inte längre sitta vid datorn när jag kn ligga i soffan och uppdatera smått och snabbt på bdb, twitter & facebook från mobilen.

Jag postar en massa bilder på bilddagboken & twitter hela tiden som jag inte kan posta här.
Har försökt att blogga från mobilen men det blir endast text meddelande då det inte går att söka efter bild "på datorn" / "bläddra" på telefonen. och utan bilder vad är vitsen med att uppdatera bloggen med ett snabbt meddelande :P

Jag tog mig nu tid att sitta ner en stund och tog två bilder från bdb min.

Jag igår efter jag kommit hem från middagen hos Jake & Tine



Och en mybild från ikväll. Lite levande ljus och chill på soffan med katten.



Inga jävla kvalitetsbilder men tycker endå det är skit kul att posta.
Kanske ska man lägga ett förlsag på iphoen & android app för blogg.se då kn ju vi utan svenska telefonnummer som inte kan mms'a in bilder till bloggen kunna uppdatera on the go!

Visst kan jag byta till tex wordpress osv men jag vet inget om det och hur man gör så det kommer bara faila. plus att jag faktiskt gillar blogg.se har provat allt möjligt från devote till improveme nattstad ja u name it. men inget för mig.

nu blir det mer chill.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback