Swingfly ♥

Nu har jag slavat för denna gången. sambon gav upp på mig och gick till grannen haha.

 

Men jag är iaf glad min stora favorit i hela tävlingen i år gick vidare.. och ja .. gissade rätt Swingfly .. ganska uppenbar öppning på detta inlägg.

 

Folk ville ha skit som silver och den där jessica. det va så dåligt att man mådde illa.. samma trista sound. jag lovar att silvers låt kunde man bara byta ut texten till och kunna få 3 olika låtar som sorgligt nog låter exakt likadant. USCH! Sen fattar jag inte hur folk kan sitta och klaga och säkert inte ens röstat. Jag kan inte rösta jag bor i danmark. så känner att jag har äran att klaga trotts allt :P Kan inte hålla med fjortis eliten om att Dannys låt va mega bra. för jag menar In this club In the club in this club in this club. fantasi?

 

Visst swingflys låt hadde detta bomchickabomchikabombombom som teddybears men den slog ut motståldet på resten av skiten han tävla mot långa vägar iaf.

 

Kommer säkert slava nästa vecka också.
Och den 26e Februari har vi även danska melodi grand prix att glo på. tur är så är dom inte lika mesiga som sverige med 1 miljoner deltävlingar och andra chanser och skit.

 

Saknar tiderna då det bara va alla bidrag på en kväll.

Denna låten med swingfly åker in på min mp3 tillsammans med en gamla underbara singing that melody

Nu ska jag kolla på lite vanlig tv och gotta mig i soffan lite.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback