Desperata jävla bloggare

Jag är oftast inte alls petig med vad folk skriver till mig eller hur många "fin blogg du har" jag får.
Men ibland blir man bara lite lesspå skiten.
Vissa är verkligen desperata. som nyligen har jag börjat få "sv:" kommentarer som skulle kunna passa in på vilken sorts kommentar man själv gjort som helst.

Man tänker inte på detklickar sig till bloggen för att påminna sig själv mad man skrivit och inser att man blivit brutalt jävla lurad. Endast för det är någon desperat liten jävla bloggare som bara MÅSTE ha det där klicket till sin kassa blogg.

Jag älskar att finnan nya bloggar att läsa men ibland blir ma som sagt bara lite less på hur desperata folk kan vara.
Visste jag använder bloggtrafik & mer-trafik men jag är verkligen inte desperat. Vill folk läsa min blogg så gölr dom det annars klickar dom sig vidare.

En annan sak är ganska DUMMA kommentarer som på mitt förra inlägg tex med rubriken "jag mår bajs" så får man en kommenar där det står "fin blogg, hur är det med dig så?" LÄS FFS! vad va det 2-3 rader i det inlägget. hur jävla jobbigt är det.

Eller iaf läsa ytligt och försöka intressera sig i mina inlägg så kanske det känns lite mindre förnedrande för oss bloggar som får sånna kommentarer.

så mitt går är

LÄS... intresserar det dig inte ... MOVE ON!
Kommentarer
Postat av: josse

oh, håller med dig !

Det är sjukt när man ser att en blogg har 20-30 kommentarer på sina inlägg där det endast står "sv:" kommentarer o.o'

2011-01-23 @ 17:58:46
URL: http://pholove.blogg.se/
Postat av: Emelie - Fotoblogg

word!

2011-01-23 @ 19:45:31
URL: http://fotograftinydancer.blogg.se/
Postat av: S.N

Sant ! Har sätt massa bloggar ha det :S

2011-01-23 @ 21:46:04
URL: http://sofiasssn.blogg.se/
Postat av: Annika

ja verkligen håller med dig!

2011-01-23 @ 22:44:48
URL: http://annikaasz.blogg.se/
Postat av: prinsessanadia

Fy fan vad jag hatar sådana jävla iq-befriade kommentarer. Speciellt eftersom att jag ovanför mitt kommentarsfält har skrivit att jag inte vill ha några sådana skitkommentarer. Då blir man liksom ännu argare att de inte ens orkar läsa mina "regler" och åtminstone skita i att posta sitt skräp i min blogg. Ibland ger jag dessa desperata personer det där jävla klicket de vill ha genom att spamma sönder deras blogg med länken till min egen blogg. Blir upprörd bara jag tänker på det! Jävla idioter!

2011-01-24 @ 15:53:25
URL: http://www.prinsessanadia.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback