Hejdå kluvna hårtoppar

 

Många Ego-bilder idag som ni ser. Men jag könner stor lust att blogga igen nu när jag har lite mer frihet att kunna sitta vid laptop.
Jag tog nyss en lång och go dusch.. GÖTT!
Nu sitter jag och doftar av alla möjliga dofter så som nytvättat hår, body lotion, deo osv osv.

Jag har ett tips till dom med långt hår som lätt får tovigt hår som mig dvs massa slitna och kluvna hårtoppar.

Schwartzkopf GLISS Oil Nutritive serum anti split ends

(tvivlat på att det heter hela det men det är vad som står på)

Denna produkt gör fan UNDER!. till mitt tjocka hår använder jag ca 3 st pump från denna som jag masserar in i mina hårtoppar. håret blir jätte lätt att reda ut. Jag har alltid problem med att håret blir tovit i topparna nu när mitt hårär sådär äckligt långt.
Rekommenderas varmt.

Nu ska jag fortsätta titta å tv och njuta av kvällen.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback