Peppad men dum!

Jag fick nyss reda på att bakgrunden som jag använde på min blogg & twitter inte alls va en gratis free to use bakgrund som den skyltas att vara på en av dom bloggar jag litade mest på när det kommer till bloggdesign osv.
Jag fattar verkligen inte folk som tycker det är ok att stjäla från andra och göra sig själv till åtlöjen.
Jag känner mig riktigt jävla fånig just nu. har använt den bakgrunden ett a tag och tyckte den passa bra till designen jag har just nu.

Men nu blev jag ännu mer peppad till att fixa en helt egen blogg-design igen.
Jag älskade min gamla blogg och designen jag hadde gjort. funderar på att ta den och fixa till den lite om detta går. jag va inte direkt bäst i världen på design när jag gjorde den om jag inte minns fel så kan jag inte ta bort min namn signatur efter varje inlägg utan att hela html koden blir fuckad. men ska fasen kolla över det och börja skapa något helt eget.
göra en egen bakgrund i någon tile background generator.

Men fy på alla där som utnytjar dom som gör gratis designer och dom som inte vill dela med sig men endå finner sina egen gjorda saker spridda över allt för alla att använda.
Men det är väl något man alltid kommer få stå ut med i bloggvärlden.
Inget får vara orört och unikt.

Nu ska jag ta en Pinex för min tandvärk ta ne smörgås och sätta mig och titta på tv och skämmas.
FAN va dum jag känner mig!
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback