Saknaden

Åh jag läser och följer så många hästbloggar nu för tiden at jag blir helt skogstokig av saknad av allt jag hadde innan jag flyttade till danmark.
Mammas gård stall & hästar. det var så underbart att vistas där ute. Minns till och med att jag älksade att ta stallet varje morgon och hjälpa mamma när jag bodde på mammas soffa medans jag letade lägenhet.

här kommer lite bilder på allt jag saknar. och det som va.

Jag tar en paus i att fylla hösäckar till alla hästar


ett stkigt lillastall/utestall (som ni säkert sätt innan)


Hö hö och mera hö det va 3 säckar / häst tror vi hadde alla 6 boxar fulla med hästar vid denna tidpunkt


Hästarna står och obbade mig som fick slita för deras njutning


Och så har vi min underbara älskade Rocky Suprise.. åh älskade rocky gumman.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback