Välkommen till grubbelhörnan

Eller ja ok, kanske inte. Igårkväll vart jag som vanligt ensamma nätter lite nostalgisk och grubblar över allt som inte finns kvar, & dom jobbiga bitarna i mitt liv.
Men Idag skiner solen och jag funderar på om jag ska ladda kamera batterierna och gå ut och fota lite idag. har dock ingen aning om vart.

Och JUST som jag skriver att solen skiner så försvann den! Ja ja får se vad som händer.

Vaknade nyss (underbart btw!), men vaknade med tandvärk. eller ja mer kindvärk för jag har insett att pga att jag inte dragit ut mina visdomständer så har jag fär många tänder i munnen och jag biter mig själv i tandköttet längst bak i munnen och nu är det helt uppsvullet så jag måste verkligen starta med att dra ut dom två tänderna på den sidan som är helt kaputt. driver mig till svansinne att sitta med smärta jämt.

Nu ska jag mysa med kattfan och titta på tv.
Godmorgon världen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback