Jag vill ha blogg.se Android app!

Jag har övervägt att börja blogga lite här igen. jag menar trotts att jag inte bloggat på ett tag så har jag fått 2 nya followers? haha älskar det :D
Jag har bloggat på engelska på tumblr då det finns en andriod app för tumblr så jag kan blogga när jag är on the go med en massa snapshots från min vardag. tycker det är lite synd att blogg.se inte har en android & iphone app ännu. tycker det kanske är på tiden att följa app-trenden och bli ännu mer populära hos bloggare.

tycker verkligen om att blogga på svenska. och med en app kan jag blogga med mobilen & mobilbilder då jag inte kan mms'a in mina bilder the old school way pga jag har danskt mobilnummer. Funderat många ggr på att köpa ett svenskt kontantkort men det är bara jobbigt att nyta kort i mobilen bara för man vill blogga en bild.nej tack. android app tack.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback