Konsten att vara sjuk

Hm ja exakt. konsten att vara sjuk på just dom tillfällen du INTE vill vara sjuk. Som idag så har jag vert hemma från skolan hela dagen då jag igårkväll fick feberfrossa, ont i halsen och hosta efter att gått hem i regnet från skolan. som ni kan läsa i förra inlägget så vart jag helt dränkt... kan notera att min jacka, kl 16.00 dagen efter fortfarande inte är torr.

Idag hade vi förberedelser infor "Smagens Dag" (som er ikke danska betyder "smakens dag") vi skulle planlägga en liten workshop inom frukt och grönt. I morgon är självaste smakens dag men känns ändå som jag missat något.
Vi skulle till grönsaksleverantören idag och beställa frukter och grönsaker till vårat bord. där folk kan komma och smaka på div frukt och grönt som både enskilda råvaror eller som rätter. SÅ i morgon när jag ska till skolan så kommer jag inte ha en susning om vad jag ska göra. men men vi får väl se i morgon.

Jag tänkte om en stund springa över och köpa ett nytt klippkort till bussen. Sen ska jag fortsätta ligga på soffan och tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback