26 Mars - Nya jobbet

Idag va jag på nya arbetsplatsen för första gången. det va ett litet kök men inte alls så mycket att göra. Mesta avtiden idag så stod jag bara och såg på vad de andra pillade med, eller så hadde vi fikaraster. vi hadde iaf säkert 5 st fikaraster idag och lunch. vi var fördiga till kl 13.00 så det var en omställning till den dagliga stress på EUC matsalen. där det är full ruller hela dagen. vissa dagar känns det som vi inte ens hadde tid till våra frukost och middags raster. men det är trevligt :D lite mer layed back. och det gillar jag. har haft ås mycketenergi tilla nnat idag :D

I morgon är en ny dag och idag ska jag sova i tid tänkte jag. Ska ju bara arbeta denna veckan ut sen är det påskledigt :) ska dubbelkolla med chefen imorgon men tror jag har måndag, tisdag & onsdag nästa vecka ledigt för dom har stängt.

bjuder på en bild jag tog igår när jag elkte med kameran.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback