9 Mars - Finbesök av minister

Idag på jobbet fick jag en till synes tråkig uppgift, att såt och skära och portionera ut tårta. men det va spännande som fasen för det var ju självaste danska undervisnings ministern Christine Antorini (s) som var på besök och invigde ett nytt noll energi hus.
Jag va skit nerös över att så träffa henne. men det gick ju bara bra.

så här såg det ut hos mig och Tove innan alla hundratals folk kom och ville ha tårta.
Lite dålig bild men det är mobilen.

 

Nu är jag hemma opch bara njuter av att det är helg. Underbara helg.

Jag lagar en sen middag till mig och älsklingen det blir marinerad skinksnitzel och sparrispotatis med persilja. doftar underbart!

 

 

Ha en fortsatt trevlig kväll ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback