Crème de la crème

Idag blir är det äntligen fredag!!! Gud va skönt det är att bara så slappna av hemma lite.
Jag va ledig redan 14.30 idag så passade på att gå lite på stan, och jag tror jag kommer ha en S som blir lite smågrinig för jag köpte lite vård till håret hos frisären och på Matas. men det får han helt enkelt ta det är ju trots allt mina egna tjänade pengar. (fast jag spenderar ju 12.000dkk på körkort just nu) men endåååååååå!
 
Detta fick jag med mig hem idag.
 
 
Kevin Murphy Maxi wash
Det är ett djuprengörande shampoo som ska användas 1 gång i veckan. Detta shampoo tar bort ALLT säger min frisör. det är perfekt till oss som jobber i kök och lantbruk osv som får håret fullt med skit eller som i mitt fall massa fett och os som får mitt hår att aldrig se riktigt rent ut.
 
Gun-Britt Treatment Repair
Köpte detta till att kurera mitt hår med efter den hårda behandlingen från Maxi wash, detta rekomenderade min frisör mig att göra, dvs kurera håret får Maxi wash är något intensivt shiet tydligen och hon sa jag kan köpa billigt och bra på Matas.
 
Så dagens tema är väl Spoil yourself. Det är man värd ibland.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback