Oh my gawd!

Jag är tillbaka för en liten visit på bloggen. S tyckte jag bloggade för lite. kanske ska ändra på det igen.
MEN som jag sa till han det händer inte så mycket i Hundborg / Thisted. det är ju inte direkt en metropol för häftiga upplevelser.
Jag jobbar och sliter som vanligt. Damerna nere på jobbet ör så charmerande. verkligen vill till jobbet varje dag :)
litet men chamrigt.
 
 
Vi har också flyttat... igen :P Nu bor vi i ett hus på nästan 200kvm och trädgård en bit ner på samma väg som sist. Vi hyr det av en väns mamma's fästman. här har vi firat fördelsedag, jul och nyår. och jag trivs som disken i vattnet. Hundarna älskar trädgården, det börjar bli svårare och svårare att få dom innanför efter en liten lektimme där ute.
 
Som sagt det händer inte så mycket här. kanske ska man börja blogga lite mer mat och recept och annat. det är ju något som man kan fylla bloggen med. kanske är det poppis om det blir bra.
Lever ju annars en ganska standard tråkigt liv :P
 
Har dessutom funderat på att skaffa mig blogg.se PRO för att piffa det hela upp lite. får se :)
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan med hundarna och kolla lite Netflix.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback