En helg med familjen

Nu har min älskade mormor Siv och moster Annica åkt hem mot Sverige igen.
Helgen tyckte jag gick allt för fort förbi, men jag njöt av varje minut med min mormor.
Vi har ätit lite god mat varit inne i stan och visat dom lite runt trots skit vädret vi hadde här i helgen. Hon blev väldigt förtjust i våra hundar och speciellt katten som ville ligge och sova hos henne om natten.
"Det är en riktigt katt" som hon sa, den har den rätte storlek och färg hehe :D
 
Dom kom ju också lastad med massa fina presenter från min underbara familj och släkt. Av familjen, gustavsson/wennegrund (min moster och kusiner och övrig familj) fick jag en SKITFIN lampa formad som en uggla! jag älskar ugglor! och så fick jag en snygg kollage-ram som passar ihop i stil med dom ramar vi köpt på dollarstore fast dom vi har är svarta. kommer passa skit fint in. och så fick jag en liten snygg genomskillning värmeljushållare som det står "Candle" på. riktigt fin den ska jag pynta upp med något innuti så det passar in i tvrummet.
Av moster Annica och kusin Linus fick jag ett presentkort till IKEA på 400 SEK samt ett fint halsband i form av ett hjärta med en sten i. skit snygg. nu får Sonni leva med att jag byter mellan detta och det hjärta han köpt till mig.
Och av mamma fick jag några fler av dom snygga tivoli skålarna jag fick i julklapp samt ett matchande fat/djup tallrik. också det skit snyggt.
Mormor glömde ju sina preneter till mig så dom får jag först när mamma kommer hit om ett par veckor.
 
 
 
TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER, NU ÄR UNDERBARA!
 
Med på bilden är också min egna present till mgi själv, en ny parfym. jag behövde en god parfym och hittade denna som luktar skit gott till bara 69 DKK. Den luktar friskt om äpple.
 
Nu sitter jag och jäser efter maten och försöker hitta på något att göra, Sonni är iväg och hjälper Rasmus med något så jag sitter här i totalt tystnad och hör på fåglarna utanför i stort sätt.
SKa väl hoppa in och se lite tv medans vi har någon :D
 
Tack igen allihopa för mina helt fantastiska presenter. det värmer massor att veta att ni tänker på mig på min tidiga födelsedag!
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback