I min frånvaro

Har totalt glömt bort att uppdatera min blogg igen. så mycket enklare med instagram osv. men för familj och vänner skull hemma i Sverige så ska jag bättra mig :)
 
Sedan sist... vi var igång med våran lastpallssoffa, som självklart vart klar ett bra tag nu.
Vi älskar den!!
kan nästan inte säga mer om den. mer än att vi är väldigt nöjda med resultatet. och att den blev färdig innan min lillebror och hans flickvän kom på behök en vecka :)
 
 
Utöver soffan har dt vart lite uppoch ner med allt här hemma. Vi njöt av 3 veckor semester, där vi hadde sverige besök i en av dom. Jag börjar känna mig sjukt frustrerad äver att vara hemma hela tiden. men så fixade Sonni VW'n och nu har jag den som extra bil när jag behöver komma utanför bostaden!
 
Och inte nog med det börjar mina råttor visa tecken på luftvägsproblem :( speciellt min lilla Perle. Vart en tur hos vetrinären, dom kan inte höra något på hennes lungor, men när jag gjorde rent i buren så blir hon extra irriterad. så vi kom snabbt fram till att det är hamp-strö som dammar sjukt mycket och irriterar dom. så u har jag beställt bokflis till fåglar och terrarie djur. som uppenbart ska ha stor uppsugnings förmåga som hamp men inte damma sån. får se hur det känns att ha i buren, annars slutar det med att börja använda fleece i botten. vilket betyder oändligt tvättande om det inte ska stinka.. men men allt för mina babys.
 
NU ska jag checka in lite LoL och eventuellt ta en ARAM innan jag ska ut med hundarna.
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback