JUBI!

Idag är jag så nära mitt första mål på min viktresa. att komma under 80kg.
 
Och idag är jag exakt just det....
 
Så i veckan hoppas jag på att jag kommer på 79,9kg så är mitt första mål nått :D
Ingenting kan beskriva känslan när man ser och märker resultatet av det man gör. På senaste har jag inte vart perfekt, där av den långsamma viktras. men det går åt rätt håll iaf.
 
 
Idag står det tvätt på schemat, och jag är i full gång med det kan jag lova :) Så mycket att jag nästan inte visste vart jag skulle börja idag. Har vart lite lat med tvätten på sista. tur man har mycket kläder :D
Så här ser det ut ute i hallen just nu. Jag måste köpa några tvättkorgar som matchar till att sortera tvätten i. Jag vill gärna ha något tvätttorn eller likannde. IKEA here i come!
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback